Dobro je vedeti

Kaj je dobro vedeti preden začnemo?

Preden se odločite za predstavitev svojega podjetja na Internetu morate vedeti nekaj dejstev kakšno stran sploh imeti. Internet ponuja veliko več kot pa le zgolj golo predstavitev podjetja. Navadne spletne strani, ki le predstavijo podjetje in izdelke niso dovolj. Naj se sliši še tako ne verjetno, a žal niso učinkovite. Takšna stran vam poleg izgube denarja prinaša tudi izgubo ugleda. Strani ne smejo ponujati zgolj le nečesa kar lahko najdemo tudi na vaši vizitki. Take strani so sicer seveda poceni, a so statične in za obiskovalca nezanimive.

Kakšno vlogo ima torej vsebina?


Kupec, ki bo naletel na tako stran, se na njo več ne bo vrnil. Zakaj? Ker pri vaši konkurenci obstaja veliko boljša predstavitev, ki je uporabniku prijazna, je dinamična in se nenehno spreminja, kar pri kupcu spodbuja radovednost in zanimanje in bo s tem na njihovo stran še prišel, če pa bodo zanjo res dobro skrbeli, kar pomeni da ga bodo zasipali z novostmi in s podatki, ki ga zanimajo, na primer na vsakih nekaj dni, bo k njim prišel na vsakih nekaj dni oz. še prej, da le ne bi izpustil kake zanimivosti. Na tak način si je konkurenca že pridobila potencialnega kupca. Nič ga ne bo prepričalo v to, da bi šel kupovat kam drugam, kjer za njega sploh niso znali tako dobro poskrbeti kot oni. Veliko podjetij dela napake, ker na Internetu kupcu ponujajo podatke, ki so namen le sami sebi. Kupec se najprej ozre po dobrotah, ki jih ponujate, šele nato ga bo zanimalo, kje se nahajate in kdo so kontaktne osebe.

Na navadni vizitki res niste mogli povedati vsega in pokazati vsega in ste nanjo lahko samo napisali dejavnost s katero se ukvarjate, enako niste mogli početi kaj več v katerihkoli ostalih medijih. Biti enako malenkosten tudi z vašo stranjo je resnično neizkoriščanje velikega potenciala. Možnosti Internet tehnologije ponujajo veliko več. To znajo nekateri tudi odlično izkoristiti in tako privabljajo svoje kupce pre ko svojih strani in jih navdušujejo do te mere, da se ti odločijo za nakup pri njih brez oklevanja, saj so za njih že preko strani poskrbeli do te mere, da se veliko lažje odločijo med njimi in nekom, ki jim ne zna ponuditi oz. prodati ničesar. Kupci kmalu spoznajo kje lahko najdejo koristen nasvet in pomembne podatke in kdo zna zanje poskrbeti.

Zanimivo je to, da se z Internetom meje podirajo in če bo kupcu všeč ponudba podjetja, ki je veliko bolj oddaljeno od vašega in je to kupca oborožilo z vsemi podatki, ki jih za nakup potrebuje, se bo ta veliko raje odločil za nakup pri tem podjetju. Tako na račun bližine kupcu ne boste mogli več pridobivati, saj se z Internetom vsa podjetja kar naenkrat preselijo k kupcu na dom. Kako torej postaviti predstavitev, ki bo kupca pritegnila, da se znova vrne. Recept je preprost. Postavite se v vlogo kupca. Je na vaši strani kaj takega zaradi česar bi se vrnili nanjo vsaj še enkrat v roku mesec dni? Če je, potem ste na dobri poti. Vedno večja je frekventnost obiskov istega kupca na vašo stran, bližje ste temu, da mu boste storitev oz. izdelek tudi prodali.

Kaj je treba paziti pri izgledu strani?

Pri sami kvaliteti predstavitve pa je potrebno vedeti tudi drugi dejavnik poleg vsebine. To je izgled predstavitve. Izgled predstavitve je ogledalo vašega podjetja. Pomislite kako bi na vas vplival prodajalec v neki trgovini, ki ima ima velik rdeč madež na beli srajci, čevlje kot bi vrtičkaril, razmršene lase, je neobrit poleg vsega pa oddaja še moteč vonj, skratka je resnično neurejen. Kljub temu, da vam je bila ponudba všeč, boste naslednjič veliko raje zavili v drugo trgovino, (kjer imajo enako dobro ponudbo), kjer tega motečega faktorja ne bo in se boste med obiskom prijetno počutili. Tako kot ta prodajalec, lahko vaša predstavitev vpliva na obiskovalca vaše strani. S prihrankom na izgledu le odganjate kupce. Kaj boste torej storili za vaš izgled? Porabili ves denar še za izgled in si na svojo strani postavili najnovejši trend dizajna. To vam ne bi ravno priporočali.

Tak dizajn zahteva hitro povezavo z Inter- netom. Če ima obiskovalec počasno pove- zavo se mu bo zapletena predstavitev nalagala zelo počasi, kakršno pa žal velika večina obiskovalcev ima. S tem jim jemljete dragoceni čas in kmalu se vas bodo naveličali in odšli drugam, kjer se strani nalagajo hitro. S tem ste gore denarja porabili v prazno. Take predstavitve so namenjene le same sebi. Za uspešno predstavitev je torej potrebno izbrati neko zlato sredino. Vsekakor se lahko brez naj novejših trendov izredno uspešno gradi predstavitve s profesionalnim izgledom. S tem se zmanjšajo stroški in pa še bolj pomembno obdrži obiskovalca, saj s hitro stranjo lahko pride v želenem času do informacij. Tako, predstavili smo vam nekaj pomembnih faktorjev, ki lahko vplivajo na kvaliteto predstavitve. Sedaj je stvar v vaših rokah, seveda pa vas kljub temu ne bomo prepustili vetru, ampak vam bomo še naprej pomagali in svetovali.